Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Veelgestelde vragen

 

Producten


Hoe kan ik een olijfhouten product schoonmaken?

Aangezien onze olijfhouten producten 100% natuurlijk zijn, dient u de artikelen voorzichtig schoon te maken. Dit kunt u doen met een zachte borstel of een natte doek en wat lauwwarm water. De olijfhouten producten kunnen niet worden gereinigd in de vaatwasser.

Hoe kan ik een olijfhouten product onderhouden?

Voor het eerste gebruik dient u een olijfhouten product in te wrijven met wat olijfolie en dit kunt u het beste ongeveer elk half jaar herhalen. Dit zorgt er namelijk voor dat de kleur en glans goed behouden blijven.

Bestellen & betalen


Hoe kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Voor het wijzigen of annuleren van een geplaatste bestelling dient u telefonisch contact met ons op te nemen.

Welke betaalmethoden zijn er?

Tapasplanken.nl biedt vijf verschillende betaalmethoden, namelijk iDeal, Visa, MasterCard, PayPal of van tevoren overboeken.

Verzenden


Wat zijn de verzendkosten?

Als u een bestelling plaatst op Tapasplanken.nl, betaalt u €3,95 verzendkosten binnen Nederland. 

Wilt u een bestelling laten verzenden naar België? Dan betaalt u € 6,95

Kan ik zien mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan zodra de bestelling is verstuurd. Wij sturen u dan een Track&Trace code toe.

Retourneren


Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Voor het retourneren van een bestelling vragen wij u om telefonisch of via e-mail contact met ons op te nemen. Wij accepteren enkel artikelen die onbeschadigd en ongebruikt zijn.

Wat is de zichttermijn?

De zichttermijn voor al onze producten is 14 dagen.

 

Klachten


Wat kan ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?

Als u een beschadigd product heeft ontvangen, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Tapasplanken.nl streeft ernaar om kwalitatieve producten en een uitstekende service te leveren. Wij horen het graag als u klachten heeft over onze producten of onze service, zodat we hier verbeteringen in kunnen aanbrengen. Een klacht kunt u indienen door een e-mail te versturen naar: karin@tapasplanken.nl.



| Meer